За умов сучасної конкуренції ефективність реклами має життєво важливе значення для будь-якої компанії. В останнє десятиріччяшвидкими темпами збільшується аудиторія всесвітньої мережі, тому саме реклама в інтернеті дає рекламодавцю дуже широкі можливості.

Для того щоб реклама принесла очікуваний ефект, потрібно правильно обирати місце її розміщення. Гарним рішенням буде розмістити рекламне оголошення в інтернеті на сайті price.ua. Прайс. юа – це найбільший в Україні майданчик порівняння цін на різноманітні товари та послуги в інтернет-магазинах. Кожен день його відвідують тисячі людей, які підшукують для себе вигідний варіант купівлі цифрової, побутової техніки, одягу,взуття та ін. На ньому можна замовити банер, спливаючий блок, розсилку та інший вид реклами, який розповість потенційним клієнтам потрібну інформацію про вашу фірму, сповістить їх про цікаві новинки та акції. 

Однією з найефективніших є банерна реклама. Це найстаріший вид інтернет-реклами. Він з’явився в 1994 році і спершу використовувався для того, щоб на одному сайті прорекламувати інший. Тепер же, як свідчить практика, за допомогою банерів можна збільшувати потік клієнтів та швидко розвивати майже будь-який бізнес в інтернеті. Цей рекламний інструмент підійде середнім та великим компаніям,котрі дбають і про власний імідж, і про кількість продажів.

Існують такі види банерів:

1.         Графічні. Картинки у форматі JPEG або GIF. Перший формат застосовують для статичних, другий – для анімаційних ілюстрацій.

2.         Інтерактивні. Анімаційні зображення, які реагують на дії потенціальних клієнтів.

3.         Flash. Банери, виготовлені на базі технологій AdobeFlash і веб-мультиплікацій. До них можуть додаватися відео та звук.

4.         HTML. Багаторівневі системи з фрагментами HTML-коду, ілюстраціями, flash-анімацією.

Дієвість банерної реклами зумовлюється декількома факторами.

1.         У вигляді банерів виступають виразні та яскраві графічні об’єкти, які одразу привертають увагу відвідувачів сайту, де розміщена реклама. Якщо в зображенні присутня цікава для користувача інформація, він неодмінно перейде на сторінку рекламодавця та скористається запропонованою послугою. Крім того, банер допомагає запам’ятати логотип та назву фірми, що надає можливість скористатися послугою у майбутньому.

2.         Банерна реклама розміщується на сайтах з найбільшою кількістю відвідувачів. Так, всього за добу її зможуть переглянути тисячі людей.

3.         Затрати рекламодавця на банер для інтернет-проектів будуть менші ніж при розміщенні плакатів на білбордах чи в громадському транспорті. Він виготовляється одноразово, після чого може використовуватися, скільки потрібно.

4.         Якщо реклама оффлайн направлена на всіх людей без винятку, то у всесвітній мережі банерну рекламу можна розміщувати на тематичних сторінках, отримуючи цільову аудиторію. Наприклад, ви розмістили банер на price.ua. Відвідувач планує придбати смартфон і переглядає ціни на гаджети на сайті. Одразу ж після його переходу в розділ "Телефони, смартфони" з'являється банер, який містить контакти і посилання на ваш інтернет-магазин мобільної техніки.

Банерна реклама в інтернеті підштовхує до переходу на сайт, спонукає до купівлі, викликає позитивне ставлення до бренду.

Таким чином, підсумовуючи вищесказане, слід виділити наступні переваги банерної реклами:

-           швидкий старт і моментальна віддача;

-           точна орієнтація на цільових відвідувачів;

-           створення у людини візуального образу товару або компанії;

-           суміщення продажної та іміджевої властивостей;

-           оперативне внесення корективів в ході рекламної кампанії;

-           можливість миттєвої оцінки результатів банерної інтернет-реклами;

-           розширена статистика.

Якісні та грамотно розроблені банери – відмінний спосіб просування товару чи послуги, який збільшить кількість потенційних клієнтів і зробить бренд компанії відомим.