Розслідування проти Wayfair та інших: як зміняться ціни в інтернеті.

Розслідування проти Wayfair та інших: як зміняться ціни в інтернеті
Розслідування проти Wayfair та інших: як зміняться ціни в інтернеті

Великомасштабне розслідування щодо незбалансованих цін

Розпочато масштабне розслідування щодо восьми роздрібних продавців та вебсайтів, зокрема Wayfair та AA Driving School, через підозріло завищені ціни. Контролюючий орган — Управління з питань конкуренції та ринків (CMA) — оголосив про серйозну кампанію проти практик онлайн-цін, які включають «дрип-цінування» та тиск на купівлю. Як повідомляють у відомстві, вони також надсилають листи до 100 компаній у 14 різних секторах, щоб перевірити їхні ціни та зрівняти їх з ринковими стандартами.
«Ми не потерпимо від недобросовісних цінових практик, які можуть вводити в оману споживачів»
Ця кампанія відображає зростаючу увагу до проблеми цінової політики та захисту прав споживачів. В умовах нестабільності на ринках важливо, щоб покупці могли довіряти цінам, які бачать на онлайн-платформах. Розслідування, як очікується, може призвести до зміни у підходах рітейлерів і покращення ситуації для споживачів.

Читайте також

Реклама