Розслідування проти Wayfair та інших: як зміняться ціни в інтернеті.
сьогодні, 09:14
296
Журналіст
Шосталь Олександр
сьогодні, 09:14
296
Великомасштабне розслідування щодо незбалансованих цін
Розпочато масштабне розслідування щодо восьми роздрібних продавців та вебсайтів, зокрема Wayfair та AA Driving School, через підозріло завищені ціни. Контролюючий орган — Управління з питань конкуренції та ринків (CMA) — оголосив про серйозну кампанію проти практик онлайн-цін, які включають «дрип-цінування» та тиск на купівлю. Як повідомляють у відомстві, вони також надсилають листи до 100 компаній у 14 різних секторах, щоб перевірити їхні ціни та зрівняти їх з ринковими стандартами.«Ми не потерпимо від недобросовісних цінових практик, які можуть вводити в оману споживачів»Ця кампанія відображає зростаючу увагу до проблеми цінової політики та захисту прав споживачів. В умовах нестабільності на ринках важливо, щоб покупці могли довіряти цінам, які бачать на онлайн-платформах. Розслідування, як очікується, може призвести до зміни у підходах рітейлерів і покращення ситуації для споживачів.
Читайте також
- TalkTalk підвищує тарифи: мільйони клієнтів платитимуть на £48 більше
- Зміни у пенсіях з січня: кому підвищать виплати в Україні
- Знижка на Dyson Airwrap у John Lewis: як отримати культовий стайлер з економією
- Пілатес-реформер Aldi повертається: чому його розкуповують за лічені години
- Шахраї виманили £2 мільйони: як захистити свої гроші при купівлі онлайн
- Скасування штрафів за перехід до нового постачальника енергії: названо точну дату

