Розмістити прес-реліз для просування бізнесу.

Розмістити прес-реліз для просування бізнесу
Розмістити прес-реліз для просування бізнесу

Найцінніший ресурс в світі інформації, це увага аудиторії. Щоб його завоювати її компаніям необхідно шукати ефективні методи комунікації. Найактуальніший та перевірений спосіб – розмістити пресреліз, який допоможе бізнесу отримати згадку на авторитетних ресурсах, зміцнити довіру та отримати охоплення на онлайн-майданчиках. Для цих цілей найкраще підійдуть біржі посилань, однією з яких є on-news.net, що користується популярністю у клієнтів завдяки надійності та оперативності.

Що таке прес-реліз?

Давайте розберемося що таке прес-реліз - новинне повідомлення для онлайн-ресурсів чи ЗМІ. Головна мета якого донести до аудиторії будь-яку інформацію (відкриття офісу, продукція, нове партнерство та ін.). Ключова відмінність реклами від прес-релізу - те, що він несе цінність інформації. Тож це не рекламний слоган, а новина.

Чому бізнесу важливо з'являтися в просторі новин

На сьогоднішній день ігнорування новин означає втратити конкурентну перевагу. Ось основні причини:

  1. Підвищення впізнаваності бренду - часте згадування компанії в стрічці новин, закріплюється в підсвідомості аудиторії і підвищує його розпізнаваність;
  2. Створення довіри - розміщення новин на онлайн-майданчиках сприймається як “Знак якості”. Матеріали не публікуватимуться безпідставно, а це говорить про те, що інформація про компанію у стрічці новин підвищує її репутаційний капітал та асоціюється з динамічним розвитком;
  3. Формування експертного іміджу - регулярні публікації (а не один раз на рік) допоможуть закріпитися у статусі лідера думок у своїй галузі.

Прес-реліз підтримує "життя" компанії (бренду) у медіапросторі. Він є інструментом, який працює на довгострокову перспективу, а не разову акцію.

Де розміщувати прес-реліз

Навіть якщо прес-реліз високої якості, він не принесе бажаного результату, якщо його побачить мала аудиторія читачів. Тому найголовніше обрати актуальні майданчики для публікації, а не лише правильно підготовлений текст. Ось основні варіанти:

  • Загальнонаціональні видання новин - універсальне рішення для зміцнення іміджу та збільшення охоплення;
  • Профільні галузеві ЗМІ - якщо робота бізнесу стосується конкретної тематики (фінанси, медицина, будівництво), цей ресурс допоможе досягти цільової аудиторії;
  • Регіональні медіа - підійдуть компаніям, які орієнтовані на локальний ринок. Згадка новин у конкретному місті (області) посилює довіру мешканців;
  • Новинні агрегатори та PR сервіси - зручно для середнього бізнесу та стартапів, оскільки розміщення відбувається одразу на десятках майданчиках.

Як правильно підготувати прес-реліз

Успіх новин залежить від правильно складеного прес-релізу. І щоб матеріал був корисний читачеві, слід враховувати такі правила:

  1. Чіткий заголовок - заголовок повинен відразу відповідати на питання "Про що новина". Наприклад: "Компанія Х знову дивує", тут відсутня конкретика новини, а “Компанія Х відкрила новий логістичний центр в Одесі”, тут одразу видно зміст новини.
  2. Інформаційний вступ - коротко викласти що саме важливо у 3 реченнях;
  3. Структурований текст - заголовок, основна частина, контактна інформація;
  4. Без зайвої реклами - Прес-реліз не рекламний буклет, а новина;
  5. Фокус на цінності - "Чому це важливо для аудиторії" - ось на яке питання має відповідати прес-реліз;
  6. Короткість та конкретика - Текст до 5 000 символів;
  7. Простота мови - Просте викладення інформації дає більше шансів на сприйняття інформації читачем.

Більш детально розказано, як написати текст самостійно, можете прочитати за посиланням https://ua.on-news.net/blogi/napysaty-tekst-samostiyno.

Висновок

На закінчення можна сказати, прес-реліз, найефективніший інструмент комунікації для бізнесу. Він підвищує впізнаваність бренду, створює стійку присутність і що значно зміцнює довіру. Правильний заголовок та майданчики, регулярність публікацій та корисний контент роблять його потужним маркетинговим інструментом. Якщо ви хочете, щоб ваш бізнес зміцнив позиції, то розміщення прес-релізу через платформу On News стане стратегічною зброєю комунікаційної політики.


Читайте також

Реклама