Буде міркувати як людина: Google працює над новітньою технологією штучного інтелекту.
Google працює над створенням штучного інтелекту, який здатен міркувати як людина
Компанія Google займається розробкою технології штучного інтелекту, яка має здатність міркувати, подібно до людини. Про це повідомляє видання Bloomberg. За даними джерел, протягом останніх кількох місяців вдалося досягти значних успіхів у цьому напрямку. Розроблені програми можуть вирішувати складні математичні задачі та працювати з комп'ютерним програмуванням.
«Як і OpenAI, Google намагається наблизитися до людського мислення, використовуючи техніку підказки ланцюжка думок, яку застосовують двоє людей», - повідомляється в статті.
Згідно з авторами статті, деякі співробітники Google виявляють занепокоєння, що їхня компанія відстає від OpenAI. Вже у вересні OpenAI презентувала аналогічну модель o1. Це викликало «нові змагання між великою технологічною компанією та швидкозростаючим стартапом», - підкреслюють журналісти. Також варто зазначити, що вже до 2023 року Google випустила чат-бот Geminy, який вміє розуміти, узагальнювати, обробляти та поєднувати різні типи даних, включаючи текст, код, аудіо, зображення та відео.
Також варто зазначити, що американська компанія OpenAI, розробник ChatGPT, може стати однією з найцінніших у світі. Організація залучила інвестиції в сумі $6,6 млрд, що призвело до загальної оцінки в $157 млрд. OpenAI вже отримала підтримку від таких великих компаній, як Microsoft та Nvidia, а також венчурних інвесторів - Thrive Capital та Khosla Ventures.
Читайте також
- Український аналог квадрокоптера DJI Mavic здійснив перші демонстраційні польоти
- «Лавочка закриється». Фахівець зі зв'язку та РЕБ попередив українських виробників дронів про нові виклики на території РФ
- Фахівець зі зв'язку та РЕБ пояснив, як дрони стали більш «живучими»
- У Google картах з'явився генеративний штучний інтелект: як використовувати
- Бджоли «завадили» Цукербергу побудувати атомний центр обробки даних
- Скандал зі знімками військових об'єктів України на мапах Google: як компанія виправила ситуацію