Обмеження транзиту нафти до Угорщини: чи загрожує Україні дефіцит палива на заправках.

Товарна цистерна з нафтою
Товарна цистерна з нафтою

Українцям повідомили, що обмеження транзиту нафти до Угорщини не загрожує дефіцитом пального на заправках України.

Директор Консалтингової групи А-95 Сергій Куюн розповів, що Україна заборонила транзит російської нафти до Угращини та Словаччини, і це призвело до обмеження імпорту пального до України зі сторони цих країн.

Куюн зазначив, що це не вплине на пальне в Україні, оскільки ми можемо привезти більше пального через нашу розгалужену систему постачання. Втрата Україною як клієнта для компанії MOL, яка володіє НПЗ в Угорщині та Словаччині, буде шкодити їм самим.

"Вони це розуміють, судячи з того, що розмови про можливе припинення поставок нам електрики з Угорщини припинилися. Це їх чималі гроші. А коли російська нафта припинить надходити туди (ці винятки із санкцій не назавжди), такий клієнт їм буде потрібно ще більше. Хоча як тільки ми отримаємо доступ до великої води, ми першими відмовимося від угорсько-словацького імпорту як досить дорогого", - сказав Куюн.

Куюн зазначив, що Україна мала вагомі причини для введення санкцій, але не пояснила їх європейським партнерам.

"Ми знаємо тільки, що введено санкції проти "Лукойлу" (російської, але приватної компанії), а проти "Роснефти" (державної компанії), яка теж є в тій "Дружбі", - ніскільки. Там також є "Татнафта", ближча до кремля, ніж "Лукойл". Зокрема, на Татарстані розвивається оборонна промисловість, зокрема збирають "шахеди", але прокачування нафти не зменшилося, як заявив НАК. А "Лукойл", я думаю, перехрестився і вирішив продавати свою нафту на море. Ми нічого не виграли, але нас вже звинуватили в підриві енергетичної безпеки Європи. Виникає питання: хто і чому зробив це з нашого боку і так підставив країну?", - додав Куюн.

Нагадаємо, що раніше був зростання вартості бензину, дизеля та автогазу.


Читайте також

Отримай доступ в канал свіжих новин 112.ua