Зміни до пенсійної справи: за яких умов потрібно звертатися до Пенсійного фонду.

Зображення Пенсійного фонду України
Зображення Пенсійного фонду України

Пенсійний фонд закликає повідомляти про зміну документів або особистих даних пенсіонерів. Це може статися на будь-якому етапі пенсійного процесу і вимагає оновлення інформації та зміни документів, щоб отримати пенсію.

Повідомити Пенсійний фонд потрібно про наступні обставини:

  • отримання нового паспорта громадянина України;
  • втрата або крадіжка паспорта і отримання нового;
  • зміна прізвища, імені або по батькові;
  • зміна місця проживання;
  • переїзд на постійне місце проживання за кордон.

Пенсіонер повинен повідомити Пенсійний фонд про ці зміни протягом 10 днів.

Для внесення змін до пенсійної справи на вебпорталі Пенсійного фонду потрібно:

  • авторизуватися за допомогою КЕП;
  • обрати розділ "Щодо пенсійного забезпечення" у лівому меню;
  • сформувати заяву про зміни відповідної категорії;
  • відправити заяву до Пенсійного фонду.

Вебпортал дозволяє подати наступні заяви для внесення змін до пенсійної справи:

  • зміна способу виплати пенсії;
  • зміна банківських реквізитів;
  • виплата пенсії на членів сім'ї, які не працюють;
  • переведення виплати з пошти на Ощадбанк без банківського рахунку;
  • зміна особистих даних пенсіонера.

Звернемо увагу, що у серпні пенсію отримають люди, яким виповниться 70, 75 і 80 років. Це передбачено постановою Кабінету міністрів № 168 від 24 лютого 2023 року. Надбавка нараховується, якщо загальний розмір пенсії не досягає розміру середньої зарплати в Україні за 2020 рік.


Читайте також

Отримай доступ в канал свіжих новин 112.ua