Що таке лістинг криптовалют і токенів.
Криптовалюта досить швидко розвивається, як окрема система. У цьому процесі і велика кількість різних операцій. Тому всім тим, хто хоче працювати та заробляти на крипті, варто задуматися про те, що значить лістинг токена.
На перший погляд поняття, що таке лістинг у крипті, здається суцільним. Але на ділі, що таке лістинг у криптовалюті можна зрозуміти досить просто і швидко.
Що таке лістинг криптовалют?
Ітак, що таке лістинг криптовалюти і як токен може допомогти тим, хто хоче заробити на крипті: лістинг криптовалют і токенів – це процес додавання цифрового активу на криптовалютну біржу або торгівельну платформу. Тобто, що таке лістинг монети простими словами, це поява нової одиниці на біржі. Адже крипта це не лише популярний біткоїн. Буває, що на біржі з’являється нова монета.
Важливо розуміти не лише, що це, але й як працює. Лістинг дозволяє користувачам купувати, продавати і обмінювати криптовалюти на біржі, що підвищує ліквідність активу, його впізнаваність і, як наслідок, його ринкову вартість. Завжди це відбувається за простою схемою. На ринку з’являється нова монета зі своєю гарантією і так званим підґрунтям. Чим більш популярна ця монета, тим більше підвищується важливість цієї крипти.
Лістинг криптовалюти – це досить проста процедура, при якій біржа приймає новий цифровий актив і надає своїм користувачам можливість проводити з ним операції. Безумовно, будь-яку монету біржі не приймають. Після лістингу крипту можна купити, продати. Так зростає її попит і також підвищується ліквідність.
Важливим моментом є те, які біржі і які активи виставляють на продаж. Адже біржі встановлюють, яку крипту виставляти. Процедура лістингу включає ряд перевірок, щоб переконатися, що актив відповідає вимогам платформи і не порушує законів. Тому для звичайного користувача цей процес простий, а на ділі достатньо складна система.
Для чого існує лістинг?
Лістинг є дуже важливим процесом. Він же дуже значим для тих компаній, які випускають крипту. Вигідно це і для простих користувачів, адже на новому активі він може досить швидко заробити.
В цілому, лістинг грає ключову роль в циклі будь-якого криптовалютного проекту. На що він впливає:
-
Коли актив ліститься на біржі, це робить його доступним для більшої кількості користувачів. По суті, чим більше людей купує або продає крипту (новий актив), тим більше підвищується ліквідність. Це дозволяє користувачам швидко купувати або продавати актив без значних змін ціни.
-
Завдяки лістингу активи стають доступними для інвесторів. Біржа виступає посередником між інвесторами і проектом. Після цього інвестор може продавати активи. Для цього вони використовують зручні інструменти.
-
Лістинг на відомій біржі підвищує впізнаваність криптовалюти і підтверджує її надійність. Чим більше майданчиків пропонує торгувати активом, тим більше уваги проект привертає з боку інвесторів.
-
Завдяки цьому процесу підвищується і ринкова вартість активу. В більшості випадків після успішного лістингу на крупній біржі ціна криптовалюти зростає за рахунок зрослого попиту і більш широкого кола покупців.
В цілому, лістинг дуже ефективний і корисний процес.
Як відбувається лістинг?
Ітак, у процесу є свій простий алгоритм. Він може трохи змінюватися через саму біржу. Проте, загальний алгоритм все ж є. Які етапи стандартні:
-
Перевірка. Біржа обов’язково перевіряє проект перед тим, як прийняти рішення про лістинг. Аналізуються такі аспекти, як команда проекту, технологія, прозорість і легальність, а також фінансовий стан компанії.
-
Перевірка з юридичної точки зору. Проект повинен відповідати законодавству країни, в якій зареєстрована біржа. Це важливо, щоб уникнути вимог з боку регуляторів і захистити як сам проект, так і його користувачів.
-
Перевірка технічної архітектури. Біржі аналізують технологію блокчейна, на якій заснований токен, перевіряють безпеку, масштабованість та можливість інтеграції з платформою.
Є біржі, які просять внести певну оплату за лістинг. Ця сума також може була різною (усе залежить від біржі). Також на вартість лістингу впливає складність перевірки.
Далі обов’язково потрібно провести так званий аудит. Біржі зацікавлені в тому, щоб активи, які торгуються на їх платформі, були захищені від злому і атак. Це може включати незалежний аудит безпеки смарт-контрактів.
Після розміщення активу, його потрібно просувати. Для цього використовується маркетингова підтримка. Біржі можуть запропонувати додаткові послуги з просування нового активу, включаючи розсилки, прес-релізи, участь у торгових конкурсах. Для цього використовується багато інструментів.
Читайте також
- Чому зростає біткоїн: причини зростання курсу
- Чому падає біткоїн: причини зниження курсу
- Як заробити на криптовалюті: види заробітку