DW: Аудиторія та довіра до телемарафону 'Єдині новини' суттєво знизилися.

Логотип телемарафону 'Єдині новини'
Логотип телемарафону 'Єдині новини'

Телемарафон "Єдині новини" дорожчає, але менше популярний

В Україні зростають витрати бюджету на телевізійний марафон "Єдині новини", проте його ефективність та популярність знижуються. Це випливає з аналізу журналістами DW.

З лютого 2022 року уряд виділив більше 1,6 мільярда гривень приватним виробникам телемарафонів, що перевищує річний бюджет усіх телеканалів і радіостанцій "Суспільного", НАБУ або міністерства тимчасово окупованих територій.

За даними Nielsen, аудиторія марафону скоротилася з 11% на початку 2023 року до менше ніж 8% у вересні 2024-го. Під час повномасштабного вторгнення "Єдині новини" дивилися до 25% українців.

За даними Київського міжнародного інституту соціології, довіра глядачів до марафону суттєво скоротилася: якщо в травні 2022 року йому довіряли 69% глядачів, то до лютого 2024 року цей показник зменшився до 36%.

У 2024 році бюджет "Єдиних новин" знову збільшився - п'ять приватних виробників отримають за нього майже 700 мільйонів гривень (16,5 млн євро). Проєкт держбюджету-2025 передбачає подальше фінансування на такому ж рівні.

Державна аудиторська служба, яка провела перевірку держзакупівель на запит голови парламентського комітету з питань свободи слова Ярослава Юрчишина, визначила використання коштів як "умовну". У своєму звіті служба відзначила відсутність чітких критеріїв ефективності та справедливого визначення цін в закупівлях інформаційних послуг.


Читайте також

Отримай доступ в канал свіжих новин 112.ua