DW: Аудиторія та довіра до телемарафону 'Єдині новини' суттєво знизилися.
Телемарафон "Єдині новини" дорожчає, але менше популярний
В Україні зростають витрати бюджету на телевізійний марафон "Єдині новини", проте його ефективність та популярність знижуються. Це випливає з аналізу журналістами DW.
З лютого 2022 року уряд виділив більше 1,6 мільярда гривень приватним виробникам телемарафонів, що перевищує річний бюджет усіх телеканалів і радіостанцій "Суспільного", НАБУ або міністерства тимчасово окупованих територій.
За даними Nielsen, аудиторія марафону скоротилася з 11% на початку 2023 року до менше ніж 8% у вересні 2024-го. Під час повномасштабного вторгнення "Єдині новини" дивилися до 25% українців.
За даними Київського міжнародного інституту соціології, довіра глядачів до марафону суттєво скоротилася: якщо в травні 2022 року йому довіряли 69% глядачів, то до лютого 2024 року цей показник зменшився до 36%.
У 2024 році бюджет "Єдиних новин" знову збільшився - п'ять приватних виробників отримають за нього майже 700 мільйонів гривень (16,5 млн євро). Проєкт держбюджету-2025 передбачає подальше фінансування на такому ж рівні.
Державна аудиторська служба, яка провела перевірку держзакупівель на запит голови парламентського комітету з питань свободи слова Ярослава Юрчишина, визначила використання коштів як "умовну". У своєму звіті служба відзначила відсутність чітких критеріїв ефективності та справедливого визначення цін в закупівлях інформаційних послуг.
Читайте також
- Країни ЄС обговорюють відповідь на розміщення військ КНДР на території РФ
- Єврокомісар назвав можливу дату вступу України до ЄС
- Зеленський висловився про повернення українців із-за кордону
- МОЗ хоче змінити процедуру реєстрації ліків, що закуповуються за кошти держбюджету
- АЗС Київщини змінили ціни на бензин, дизель та автогаз наприкінці жовтня: де паливо дешевше
- "Це не смішно": Зеленський дорікнув партнерам через зрив поставок зброї