Головні особливості обрання найкращих рекламних мереж для арбітражу.

Головні особливості обрання найкращих рекламних мереж для арбітражу
Головні особливості обрання найкращих рекламних мереж для арбітражу

Інтернет-маркетинг — це можливість знайти оригінальний підхід до залучення клієнтів бізнесом. Найкращою стратегією є арбітраж трафіку, який дозволяє заробити на різниці між ціною за трафік й вартістю конверсій. Основа такої діяльності — вибір ефективної рекламної мережі, яка здатна забезпечити доступ до якісної аудиторії та вигідних пропозицій. Варто звернути увагу на те, що вони дуже сильно відрізняються між собою.

Постає питання — як знайти найкращу з них? Тут на допомогу приходить спільнота CPA.Club, яка регулярно робить авторські публікації з оглядами рекламних мереж. Також на сайті є окремий форум, де спеціалісти знайомляться один з одним, переймають досвід й стають впевненішими в роботі. Варто розглянути, які найкращі рекламні мережі для арбітражу зараз на слуху й здатні збільшити конверсію в бізнесі прямо зараз.

Найкращі рекламні мережі на сьогодні

pastedGraphic.png

Вибір надзвичайно складно зробити, оскільки варіантів дуже багато. Ринок перенасичений, тому треба прискіпливо ставитися до наявних варіантів. На сайті спільноти CPA.Club присутній цілий розділ, в якому розібрали найкращі рекламні мережі на сьогодні з подробицями, щодо формату реклами, їх плюсами й мінусами. Якщо часу обмаль й ознайомитися з повноцінною публікацією немає можливості, то рекомендується звернути увагу на таблицю нижче.

Рекламна мережа

Формати реклами

Переваги

Недоліки

Рекомендована ніша

PropellerAds

Popunder, native, push, банери

Доступ до глобальної аудиторії, різноманітні формати

Можливі випадки низької якості трафіку

Загальні, e-commerce, софт

MGID

Нативна реклама

Висока якість трафіку, детальні налаштування таргетингу

Вищі мінімальні бюджети

Нативна реклама, контентні сайти

Adsterra

Банери, popunder, push, native

Проста у використанні, автоматизована оптимізація

Деякі формати можуть бути менш ефективні

Загальні, фінанси, ігри

TrafficStars

Popunder, банери, native, push

Висока конверсія в адалт-ніші, потужна оптимізація

Підходить тільки для адалт-реклами

Адалт, ігри

Clickadu

Push, popunder, native, відео

Висока конверсія для адалт та фінансових ніш

Основна частина трафіку – адалт

Адалт, фінанси, гемблінг

Push.House

Push-сповіщення

Висока конверсія push-сповіщень, проста інтеграція

Обмежені формати реклами

Фінанси, e-commerce, ігри

ZeroPark

Popunder, domain-редиректи, push

Низькі ціни, широкий вибір трафіку

Агресивні формати можуть бути недоречними для аудиторії

Великі обсяги трафіку, SaaS, гемблінг

Виникає питання — чому потрібно так сильно заморочуватися над тим, щоб обрати топ рекламні мережі? Саме тому, варто звернути увагу на конкретні причини, як для бізнесу, так і для окремих підприємців.

Основні причини для детального розгляду рекламних мереж

Серед позитивних ефектів, яких вдасться досягти коштом розгляду найкращих рекламних мереж:

●  Максимізація ROI. У кожної рекламної мережі пропонується декілька форматів оголошень, оптимізаційні інструменти та аудиторії. Якщо вам вдасться знайти мережу, яка найкраще підходить саме для певної ніші або офферу, то тоді витрачати бюджет стане простіше шляхом максимізації повернення на інвестиції. Серед гарних прикладів, згадані раніше PropellerAds та TrafficStars. Це чудові варіанти для загальних ніш та e-commerce.

●  Правильне розподілення бюджетів. У кожної мережі є власні умови співпраці, котрі включають мінімальні витрати за бюджетом, ставки та умови оплати. Ці фактори варто враховувати, аби уникнути переплати за трафік, який, ймовірно не буде відповідати очікуванням. Серед наведених в таблиці варіантів, варто відзначити MGID за пропозицію якісного трафіку, проте з більшими витратами за бюджетом, що не дуже добре для новачків, або ж ZeroPark, який є більш привабливим з погляду фінансів.

●  Налаштування під правильну аудиторію. Залежно від конкретної аудиторії, варто правильно підбирати мережу. До прикладу — Push.House орієнтується на користувачів мобільних пристроїв, оскільки відправляє спеціальні Push-сповіщення. Clickadu в свою чергу орієнтується на адалті та фінансових нішах з підвищеною конверсією. Для правильності налаштувань, варто працювати над отриманням трафіку з правильного джерела, в якому знаходиться цільова аудиторія з найактивнішими користувачами інтернету.

●  Зменшення потенційних ризиків. Є мережі, котрі не є достатньо надійними для того, щоб їм довіряти, оскільки вони несуть потенційну загрозу для бюджету. Прикладом цьому служить PropellerAds — мережа хоч і має велику кількість переваг, може надавати трафік невідповідної якості. Варто вивчати відгуки й тести різних мереж, що дозволить позбавитися певної долі ризиків.

●  Оптимізація маркетингової компанії. Розуміння тих функцій, які притаманні мережі, дозволяє краще адаптувати її під конкретну маркетингову компанію. Тут прикладом слугує Adsterra, де в розпорядження надається автоматизований інструментарій, за допомогою якого здійснюється оптимізація. Це дозволяє постійно підлаштовувати Рекламну компанію таким чином, щоб вона давала якомога кращі результати.

Окремо варто зазначити, що найкращі рекламні мережі для арбітражу мають свої правила щодо того, який тип інструментів маркетингу дозволено використовувати. Потрібно вивчати політику платформ, вимоги до контенту, щоб не отримати блокування, або ж якихось санкцій з боку адміністрації. Це єдиний варіант забезпечення стабільного й довготривалого потоку трафіку.

Обґрунтоване рішення щодо вибору партнерів для арбітражу трафіку

Вивчення переваг і недоліків різних рекламних мереж дозволяє приймати більш обґрунтовані рішення щодо вибору партнерів для арбітражу трафіку. Це чудова можливість знизити потенційні ризики, оптимізувати тиск на бюджет та максимізувати ROI. Це основне завдання для будь-якого сучасного арбітражника.

Досягти успіху в цій сфері можна лише за допомогою постійної оптимізації маркетингової компанії, тестування різних джерел трафіку та вибору відповідних рекламних мереж, що відповідають поставленим цілям. Варто не просто знати, як налаштувати рекламу, але й вміти аналізувати результати для досягнення максимальних прибутків.


Читайте також

Отримай доступ в канал свіжих новин 112.ua