Китай перестає бути основним світовим споживачем нафти.
Пік попиту на імпорт нафти до Китаю може бути досягнений наступного року
Попит на імпорт нафти до Китаю може досягти свого піку вже наступного року, оскільки зменшується попит на паливо для транспорту. Китай був основним споживачем нафти у світі, протягом останніх десятиліть, але його перехід до електромобілів значно впливає на ринок нафти.
У липні продажі електромобілів та гібридів в Китаї перевищили продажі автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння. Це знизило потребу в імпорті нафти для виробництва бензину. Крім того, загальне споживання нафти в Китаї зростає повільніше через тривалу економічну слабкість.
Аналітики прогнозують, що попит на паливо для транспорту почав знижуватися цього року, раніше, ніж очікувалося. Тому імпорт нафти Китаєм наближається до свого піку, а подальше споживання буде підтримуватися зростанням нафтохімічного сектору.
"Нафтова індустрія починає це усвідомлювати", - сказав Мартейн Ратс, головний стратег з сировинних товарів у Morgan Stanley.
Очікується, що зростання попиту на нафту в Китаї буде меншим, приблизно 100 000-200 000 барелів на добу щорічно. Це в основному через використання реактивного палива та розвиток нафтохімічної промисловості. Таке зростання є значно меншим, ніж довгострокові тенденції.
Читайте також
- Умланд пояснив, яку військову допомогу отримає Україна від Німеччини
- Іран налагодив таємну схему контрабанди свого мазуту через Ірак на мільярди доларів
- Український експорт отримає більше можливостей у Канаді
- Росія намагається дискредитувати Україну в питанні обміну полоненими - ISW
- Замість 12 паперових журналів – один електронний. Міноборони продовжує боротьбу з бюрократією
- Молочка в Україні продовжує дорожчати: як змінилися ціни на молоко, вершкове масло та сир