Гарячий чай підвищує ризик раку на 90%: дослідження вчених.
07.07.2022
548
Журналіст
Шосталь Олександр
07.07.2022
548
Недавні дослідження, проведені в Ірані, показали, що споживання дуже гарячих напоїв може значно збільшити ризик розвитку раку стравоходу – цей показник може зрости навіть на 90%. Вчені рекомендують охолоджувати напої перед вживанням або додавати холодне молоко для зниження температури.
"Навряд чи ризик розвитку раку збільшиться, якщо дати чаю трохи охолонути, перш ніж випити, або в нього додати холодне молоко", – зазначив провідний автор дослідження доктор Фархад Іслам з Американського онкологічного товариства.
Зокрема, виявилось, що напої з температурою вище 65 °C можуть бути особливо небезпечними і можуть стати потенційним підвищенням ризику захворювання на рак. Ці дані підтверджені і Всесвітньою організацією охорони здоров'я.
У світі постійно розвиваються нові методи лікування раку, і в США вже розроблено препарат, який виявився дуже ефективним у боротьбі з цим захворюванням. Це дозволяє надіятися на нові успіхи у лікуванні раку в майбутньому.
Читайте також
- В США вперше за 30 років затвердили новий інгредієнт сонцезахисних кремів
- Відпустка військових не продовжиться через лікування: що каже закон
- Сонячна активність зростає: 9 червня на Землі очікується магнітна буря G1
- Кабачки атакує борошниста роса: чим обробити рослини та врятувати врожай
- Українці отримали 2000 гривень на обстеження: кінцевий термін використання
- Сильна магнітна буря накриє Землю 8 червня: чого чекати

