Необхідно забороняти кораблям тіньового флоту РФ прохід через води західних країн - експерт.
Старі танкери з тіньового флоту РФ виливають нафту в акваторіях по всьому світу. Більшість з них страхують російські страховики. Для запобігання екологічній катастрофі потрібні нові санкції та заборона на прохід цих суден через води Європи.
Проте у тіньового флоту РФ є прихильники, повідомив комунікаційний менеджер Razom We Stand Максим Гардус в інтерв'ю телеканалу FREEДOM.
Експерт зазначив, що близько 60% старих танкерів, які старші за 30 років, використовуються для незаконних перевезень нафти.
За його словами, агентство Bloomberg опублікувало розслідування, в якому повідомляється, що, незважаючи на санкції, російський тіньовий флот страхується підсанкційними російськими страховиками, що унеможливлює виплати в разі непередбачених ситуацій, особливо екологічних катастроф.
"Саме вимоги щодо страхування морських перевезень є не тільки в міжнародному законодавстві, але і в російському законодавстві. Тому компанії вантажовідправника та її капітан виконують вимоги російського законодавства щодо страхування. Проте, міжнародне законодавство не визнає їх законними. Це свідчить про необхідність розширення системи санкцій. Коли таке судно страхується російською компанією або фіктивною компанією, формальна вимога щодо страхування виконана, але немає реального страхування. Тому коли відбудеться страховий випадок, фіктивна страхова компанія не зможе покрити збиток. Тому потрібно не ігнорувати наявність порожніх російських фальшивих страховок. Потрібно заборонити прохід кораблям російського флоту через європейські води. Це єдиний ефективний захід", - наголосив Максим Гардус.
Він також зазначив, що європейські країни, такі як Греція і Мальта, блокують морські перевезення з Росії, орендуючи великий флот для іноземних вантажів. Їм не подобаються посилені санкції проти тіньового російського флоту.
"У російського тіньового флоту є свої прихильники. Країни Південної Європи, такі як Греція і Мальта, блокують морські перевезення з Росії, орендуючи великий флот для іноземних вантажів. Вони послідовно протистоять розширенню санкцій проти російських морських перевезень. Є й інші європейські країни, які загалом негативно ставляться до санкцій проти РФ, наприклад, Угорщина", - розповів Максим Гардус.
Читайте також
- Зеленський зустрівся із Сирським на тлі "загострення на фронті"
- США поступово втрачають роль глобального лідерства у сфері безпеки — політолог
- Вибори в США: що відбувається
- У Туреччині спрогнозували "переломний момент" війни в Україні
- Зеленський привітав Санду з перемогою над місцевим "януковичем" Стояногло
- Коваленко пояснив, чи є "обвал фронту" в Україні