Перехід на євроколію коштуватиме Україні десятки мільярдів - естонський міністр.


Зміна ширини колії з російської на європейську становить виклик для України і потребує значних фінансових зусиль. Про це заявив міністр інфраструктури Естонії Владімір Свєт у своєму інтерв'ю Укрінформу.
«Це ще один виклик для України, оскільки зміна ширини колії потребує значних фінансових витрат. Це нереально. Я думаю, що нам разом потрібно подумати, як зробити цей процес ефективним, як забезпечити належну технічну підтримку і захистити залізницю від можливого ворожого використання», - зазначив він.
Свєт також відзначив, що Естонія також стикається з проблемою різних ширин колій, використовуючи російські колії стандарту 1520 мм, і в той же час будує сучасну Rail Baltica від Таллінна до Польщі.
Міністр інфраструктури пояснив, що насправді країни Балтії та Фінляндія не планують змінювати ширину колії, а замість цього побудують нові залізниці з використанням європейських стандартів і думатимуть, як не допустити можливого використання залізниці ворогом.
Естонський урядовець позитивно оцінив приєднання України до Транс'європейської транспортної мережі TEN-T і відзначив, що це дозволить з'єднати залізничні зв'язки країн Балтії з Україною.
Читайте також
- Перевірка на причетність до РФ. Кабмін затвердив ключовий документ для церков
- Росіяни посилюють бойову активність на Вовчанському напрямку та в Сумській області
- Сили оборони покращили тактичне положення на трьох ключових напрямках - Наєв
- Бої під Харковом: окупанти пішли на штурм Липців з бронетехнікою та мотоциклами
- У Реєстрі збитків з'явилася категорія для документування пошкодженої нежитлової нерухомості
- Ядерна безпека під загрозою: єдина резервна лінія ЗАЕС відключена понад тиждень