Проблему забруднення водойм вирішено? Вчені знайшли бактерію, яка руйнує пластик.

Бактерія, що руйнує пластик, вирішує проблему забруднення водойм

Науковці з Північно-Західного університету США виявили спосіб боротьби з проблемою забруднення навколишнього середовища пластиком. Вони виявили бактерію стічних вод, яка може розкладати пластик ПЕТ. За допомогою певного ферменту, ця бактерія здатна фрагментувати пластик і використовувати його як джерело вуглецю. Науковці встановили, що Comamonas testosteri – бактерія, що зустрічається у водоймах і стічних водах, може перетравлювати пластикові відходи. Спочатку бактерія розриває пластик на шматочки і потім розкладає його за допомогою ферменту, що дозволяє їй засвоювати атоми вуглецю. Вчені вважають, що це відкриття може сприяти розробці нових методів очищення водойм від пластику.

Відомо, що в мозках людей зараз міститься більше мікрочастинок пластику, ніж раніше. Забруднення організму мікропластиком відбувається через дієту та вдихання повітря з частками пластику. Дослідники виявили, що поліетилен найчастіше зустрічається в тканинах мозку, печінки та нирок людини.

Також, вченими було створено новий матеріал, який складається з похідної целюлози та амінокислоти. Цей матеріал має властивості міцності, а при цьому розкладається за допомогою бактерій і може бути споживаним.