"Укрпошта" змінила правила повернення: що треба знати відправникам про тарифи.


У "Укрпошті" з'явився новий сервіс швидкого повернення посилок
"Укрпошта" запровадила новий сервіс швидкого повернення посилок, які не були отримані адресатами. За словами пресслужби компанії, нова можливість дає відправникам можливість заздалегідь обрати умови повернення відправлень у випадку їх недоставки одержувачам.
Тепер клієнт може самостійно встановити тариф для зворотного перевезення: "Базовий" або "Пріоритетний". Останній передбачає пріоритетну обробку та найшвидшу доставку. Якщо тариф не було вибрано при створенні відправлення, система автоматично застосує стандартний "Базовий".
"Це рішення призначене зробити логістику більш прозорою та зручною для відправників", - підкреслили у компанії.
Оформити послугу можна через особистий кабінет на сайті "Укрпошти", у мобільному додатку або безпосередньо в відділенні.
Нові можливості від "Укрпошти"
Також раніше стало відомо, що "Укрпошта" почне продавати новий, неочікуваний продукт.
З'явлення нового сервісу від "Укрпошти" - це крок у полегшенні обміну посилками між відправниками та одержувачами. Клієнти тепер можуть швидко та зручно відправляти та повертати відправлення з обраним тарифом. Ці ініціативи спрямовані на поліпшення обслуговування користувачів та забезпечення комфортної співпраці з поштовим оператором.
Читайте також
- Скільки коштує зарядити електромобіль у червні: аналіз ринку
- Раптовий холод та дощі накриють Україну: синоптик Діденко попередила про різке погіршення погоди
- Українці купують більше вживаних авто з США: найпопулярніші моделі
- Зеленський розповів, чого домагається Путін і як Росія бреше Трампу
- Омбудсменка пояснила, у якому випадку можна скласти НМТ-2025 на додатковій сесії
- Україна завершує підготовку до скринінгу з ЄС у сфері водного законодавства