Водіям назвали оптимальну температуру для безпечної зміни зимових шин.


Перехід на літні шини: важливий аспект безпеки на дорогах
Водіям варто уважно стежити за погодними умовами, оскільки своєчасна заміна гуми впливає на керованість автомобіля та знос шин.
Зимові та літні шини мають значні відмінності у складі та характеристиках. Зимові шини виготовляють з менш міцної гуми, яка залишається еластичною в холодну погоду, але швидко зношується при високих температурах.
Літня гума, навпаки, більш жорстка, міцна у спеку та забезпечує краще зчеплення з дорогою. Літні шини ефективні при температурі від +8°C, тоді як зимові залишаються придатними до +10°C. Оптимальний момент для заміни - коли температура тримається на рівні 6-7°C. Фахівці рекомендують не поспішати з перевзуванням у березні через можливе похолодання.
Згідно з законодавством, літні шини можна використовувати з 31 березня по 1 грудня, а шиповану гуму заборонено використовувати з 16 квітня по 30 вересня, якщо немає зимових умов.
Глибина протектора - показник безпеки
Мінімально допустима глибина протектора для літньої гуми - 1,6 мм, але для збереження оптимального зчеплення рекомендується 3 мм. Фахівці також радять встановлювати шини з більшим протектором на задню ось автомобіля для покращення стабільності руху.
Недоліки використання зимової гуми влітку
Зимові шини погіршують керованість, збільшують гальмівний шлях і прискорюють знос покришок. Вони також збільшують витрати пального та негативно впливають на екологію через підвищене тертя з дорогою.
Також стало відомо, що в Україні перероблятимуть шини з військової техніки.
Читайте також
- БігМак – більше не бюджетно: як зросли ціни в McDonald's в Україні
- У Польщі посварилися через Україну: про що сперечалися Навроцький та Тшасковский
- Тариф на воду злетів у шість разів: кому з українців доведеться платити більше
- Мир тріщить по швах: Трамп кинув Україну в лапи Путіна
- Ціни на яйця, картоплю, часник та молочку у травні: що дорожчає, а що дешевшає в Україні
- Орбан під тиском: Угорщина може втратити право голосу в ЄС