"Водії - не дійні корови": Попенко запропонував китайський підхід замість штрафів.


Голова Спілки споживачів комунальних послуг, Олег Попенко, висунув ідею впровадження китайської системи обмеження в'їзду автомобілів у великі міста як альтернативу збільшенню штрафів за порушення ПДР. Він вважає, що це рішення може бути більш ефективним, ніж просте покладання кар або оштрафовування водіїв.
Попенко порівняв український підхід до регулювання трафіку з китайською моделлю, яку вивчив особисто під час візиту до Китаю. Він підкреслив важливість розвитку громадського транспорту та модернізації інфраструктури для ефективного контролю за рухом на дорогах.
Критика української системи
У своїй заяві Попенко зазначив, що в Україні відсутній системний підхід до регулювання трафіку. Він закликав уряд розглянути можливості сприяння громадському транспорту та покращення інфраструктури для ефективного управління трафіком.
Альтернатива штрафам
Попенко вважає, що українська система в основному орієнтована на збір коштів. Він вбачає ефективне регулювання руху на дорогах у комплексному підході, який передбачає розвиток громадського транспорту та покращення інфраструктури.
Олег Попенко закликав українську владу розглянути можливість впровадження китайської системи обмеження в'їзду автомобілів у великі міста, підкресливши важливість розвитку громадського транспорту та інфраструктури для успішного контролю над трафіком.
Згідно з виступом Олега Попенка, використання китайського досвіду щодо обмеження руху автомобілів може стати більш ефективним рішенням, ніж збільшення штрафів для водіїв у Україні. Важливою умовою є комплексний підхід до проблеми, включаючи розвиток громадського транспорту та модернізацію інфраструктури для забезпечення безпеки на дорогах.
Читайте також
- У Раді розкрили плани щодо банківської таємниці
- Bild опублікував "таємний список": яку зброю Україна могла запросити у ФРН
- Стосується всіх отримувачів пільг: у ПФУ оновили процедуру виплати грошей
- Не так, як в Україні: Попенко розповів про реальну вартість комуналки в Європі
- Заборона на керування автомобілем: у якому віці доведеться залишити кермо
- The Economist: В Україні готується зміна прем'єра, доки Єрмак посилює позиції та конфліктує з Будановим