Apple вкотре очолила рейтинг найдорожчих брендів світу.
Згідно з щорічним дослідженням Brand Finance Global 500, компанія Apple продовжує бути найціннішим брендом у світі вже другий рік поспіль. Вартість бренду Apple зросла на 11% і досягла $574,5 млрд.
Наступні позиції в рейтингу займають Microsoft, який піднявся на 35% ($461,1 млрд), і Google, який збільшився на 24% ($413 млрд). В четвертому ряду знаходиться Amazon з ростом на 15% ($356,4 млрд).
П'яту сходинку посідає бренд Walmart, якому вдалося збільшити свою вартість на 42% ($137,2 млрд). В десятку найцінніших брендів також увійшли Samsung ($110,6 млрд), TikTok ($105,8 млрд), Facebook ($91,5 млрд), Nvidia ($87,9 млрд) і State Grid Corporation of China ($85,6 млрд).
У Європі найбільшою вартістю бренду є Deutsche Telekom, яка заняла 11-е місце в рейтингу з ростом на 16% ($85,3 млрд).
Решту позицій в топ-20 займають Instagram ($79,9 млрд), китайські банки ICBC ($79,1 млрд) і China Construction Bank ($78,4 млрд), Agricultural Bank of China ($70,2 млрд) і Bank of China ($63,8 млрд). Значимий ріст також був зафіксований у вартості бренду e+ (раніше відомого як Etisalat) з ОАЕ, значення якого зросло вісім разів і складає $15,3 млрд. DraftKings і Fanduel також показали великий ріст завдяки легалізації онлайн-гемблінгу в США.
У дослідженні представлено 193 американські бренди, які становлять більшу частину загальної вартості, 69 китайських брендів і 27 німецьких брендів.
Загальна вартість 500 найцінніших брендів світу зросла на 10% і складає майже $9,5 трлн.
Дослідження Brand Finance Global 500 включає дані про більше ніж 6 тис. брендів з 41 країни і 31 галузевого сектору. У дослідженні взяло участь понад 175 тис. респондентів.
Читайте також
- Зеленський назвав "найдешевший" шлях до миру
- Генерал Каволі оцінив військові можливості Росії в Україні на 2025 рік
- Зеленський розповів, як Трамп може вплинути на перспективи України у НАТО
- Акції автовиробників ЄС різко впали після інавгурації Трампа
- Рада ЄС: Марченко назвав суму очікуваної допомоги у 2025 році
- Китай про торгові війни: переможців не буде