Демократи закликають Гарріс збільшити свою присутність у ЗМІ — The Hill.
Гарріс залучає молодь до своєї кампанії на TikTok
Команда Гарріс використовує популярну платформу TikTok для привертання уваги молодих виборців. За словами приблизних до віцепрезидента осіб, таким чином вони сподіваються залучити більше молоді.
Дотепер стратегія Гарріс була спрямована на те, щоб зберегти увагу медіа. Однак демократи хочуть, щоб вона була більш активною в останніх тижнях президентської кампанії.
"Чим більше ви бачите Камалу, тим більше вона вам подобається", - заявив Ван Джонс, експерт від Демократичної партії та колишній чиновник адміністрації Обами, коментуючи результати опитувань.
Виступ Гарріс на президентських дебатах був успішним кроком у здобутті підтримки. Вона не тільки проявила себе на достойному рівні, але ще й перевищила очікування своїми заявами та поведінкою. Але демократи бажають, щоб вона більше спілкувалася з журналістами на національному та місцевому рівнях.
Деякі експерти вважають, що стратегія кампанії Гарріс вийшла за межі стратегії самого Байдена. Вона бере участь у великих масових заходах перед виборами, але уникає активної комунікації з виборцями. Таку думку висловив Тобі Берковіц, почесний професор комунікацій Бостонського університету та колишній консультант з медіа-комунікацій.
Джерело: ZN.UA
Читайте також
- Російська економіка занепадає: економіст назвав помилку Центробанку
- В Україні запрацював Адміністратор містобудівного кадастру на державному рівні
- Тепломережі Києва на межі: експерт пояснив, чому у людей будуть холодні батареї взимку
- Далекобійність нарешті має бути забезпечена для завершення цієї війни, - Зеленський
- Українцям уріжуть зарплати за жовтень через нові податки
- Ціни на продукти в Україні: чи вигідніше купувати рис, гречку та макарони на ринку