Куди скаржитися на поганий зв’язок? Глава Мінцифри анонсував нововведення.
Українці тепер зможуть швидко повідомляти про проблеми зі зв'язком за допомогою програми "Дія". Кабінет міністрів прийняв таке рішення за ініціативи Мінціфри. Зараз жителі України можуть оперативно повідомляти про відсутність зв'язку, а регулятори будуть розв'язувати ці проблеми. Заявки про збої можна буде подати навіть якщо немає доступу до Інтернету, дзвінки не працюють або повідомлення не відправляються.
Міністр Михайло Федоров зазначив, що ця послуга скоро стане доступною для всіх українців. Це дозволить громадянам зателефонувати родині, викликати екстрені служби або використовувати карту тривоги, навіть при відсутності електроенергії. За допомогою програми "Дія" регулятори зможуть швидше виявляти місця зі зв'язком і вирішувати їх проблеми.
Раніше Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій оновив вимоги до роботи базових станцій мобільних операторів під час воєнного стану. Протягом трьох днів, український мобільний зв'язок зможе працювати навіть при відключенні електроенергії. Однак, мобільні оператори заявляють, що забезпечити повну автономію зв'язку та Інтернету під час поломок є дуже складно.
Міністерство цифрової трансформації також працює над стабілізацією мобільного зв'язку під час відключення електроенергії. Європейські партнери надали фінансову підтримку в розмірі $435 млн для покращення зв'язку та відновлення телекомунікацій в Україні.
Читайте також
- У "Дії" з'явиться функція, яка працюватиме навіть без інтернету
- НБУ представив монету з прихованим кодом: як купити
- Шахраї виманили 71 тисячу через "Зимову тисячу": monobank попередив про нову схему