Понад мільйон звернень громадян: МВС модернізує систему екстреної допомоги.
28.03.2025
561

Журналіст
Шосталь Олександр
28.03.2025
561

Протягом трьох місяців 2025 року ДСНС виїхала на понад 114 тисяч випадків надзвичайних ситуацій, а Національна поліція опрацювала понад 1 мільйон повідомлень від громадян.
Про це заявив міністр внутрішніх справ Ігор Клименко під час засідання Ради безбар’єрності.
"Такі дані свідчать про критичну важливість забезпечення доступу абсолютно усіх верств населення до екстрених служб та необхідної допомоги", - зазначив міністр.
За інформацією Клименка, МВС вже внесла системні зміни в наданні екстреної допомоги та послуг. Серед цих змін - впровадження Служби 112, цифровізація сервісів, адаптація інформації для людей з особливими потребами та тренування персоналу з безбар’єрної комунікації.
"Оперативне реагування – ключовий показник ефективності роботи правоохоронних органів. Зокрема, Служба 112 стала єдиним каналом отримання допомоги. Це стосується комплексності та швидкості. Людина дзвонить за одним номером, а викликає одночасно всі служби, необхідні для вирішення ситуації. Комунікаційні центри вже функціонують у Києві, Львові та Дніпрі. У цьому році планується відкриття в Одесі", – розповів Ігор Клименко.
Міністр зауважив, що за допомогою номеру 112 також можуть звернутися люди з порушеннями слуху чи мовлення. До цього часу оператори опрацювали понад 26 тисяч звернень жестовою мовою.
Читайте також
- В Україні змінили підхід до здачі на права для водіїв з інвалідністю
- Вбивство Ганула: з'явилися нові подробиці про підозрюваного