Росія рекордно скоротить інвестиції у найбільші залізничні проєкти.


Інвестиції в найбільші російські залізничні проєкти зменшаться вп’ятеро через борги Російської залізниці (РЖД). Зокрема, витрати на модернізацію Байкало-Амурської магістралі та Транссибірської магістралі скоротяться до $720 млн (75 млрд рублів), а витрати на розвиток підходів до портів будуть практично заморожені.
Програма інвестицій транспортної монополії буде скорочена на 37% в 2025 році, з капітальних витрат у розмірі 12 млрд доларів (1,3 трлн рублів) до 8 млрд доларів (834 млрд рублів), передача протіка розвиток компанії.
Основними проблемами для РЖД є борг та високі відсоткові ставки. Заборгованість РЖД на середину 2024 року досягла 24 млрд доларів (2,54 трлн рублів), а до 2025 року цей борг може зрости до 37 млрд доларів (3,9 трлн рублів).
В 2023 році РЖД буде витрачати 6,62 млрд доларів (688 млрд рублів) на обслуговування боргу, що майже вшестеро перевищує показник 2023 року, а прибуток компанії може скоротитися вдвічі до 780 млн доларів (81,6 млрд рублів).
Крім того, РЖД має проблему з персоналом - не вистачає складачів поїздів, оглядачів вагонів та монтерів колії. РЖД потрібно підвищувати зарплати, але на ці цілі виділено лише 190 млн доларів (20 млрд рублів), що є уп'ятеро менше, ніж потрібно.
Читайте також
- Київстар знизив вартість тарифів для абонентів — хто має знижки
- Види іноземних банкнот — яку валюту українці знаходять у гаманцях
- Останнє попередження — що зміниться для ФОП з 1 серпня
- Українцям доступні бюджетні яйця — де можна багато заощадити
- єОселя — хто не може претендувати на доступне кредитування
- Корейці побудують в Одесі сміттєспалювальний завод — які строки