Штучний інтелект на рейках: Hitachi запустила інноваційний сервіс для залізниць.
Японська компанія Hitachi Ltd. представила новий сервіс обслуговування залізниць, використовуючи технологію штучного інтелекту від Nvidia Corp., з метою привернути увагу залізничних операторів по всьому світу.
Система HMAX була представлена на виставці InnoTrans 2024 в Берліні наприкінці вересня. Вона використовує камери та датчики, розміщені на потягах, для збору даних про роботу. Потім штучний інтелект аналізує ці дані, виявляє аномалії та прогнозує найкращий час для заміни деталей, повідомляє Kyodo.
Це перше комерційне застосування штучного інтелекту від Hitachi в обслуговуванні залізниць. Розробка була здійснена після партнерства з Nvidia, оголошеного в березні. За даними компанії, систему вже використовують на деяких маршрутах у Британії та Італії.
HMAX використовує потужні графічні процесори Nvidia для швидкого аналізу зображень та даних датчиків, таких як температура і вібрація, що були отримані з експлуатованих потягів.
Це дозволяє збирати дані частіше, ніж традиційні методи обслуговування, що сприяє зниженню потреби в заміні деталей та поліпшенню загальної безпеки.
"Ми вважаємо, що штучний інтелект має негайні та дуже важливі застосування, які зроблять роботу залізниць ефективнішою", - заявив генеральний директор Hitachi Rail Джузеппе Маріно на виставці InnoTrans.
Читайте також
- Байден хотів запросити Україну до НАТО, але передумав: у Bloomberg назвали причину
- Польські фермери почали протест на кордоні з Україною: скільки триватиме страйк
- Зеленський: Росія повинна відчувати наслідки розширення війни
- Реформа МСЕК: як пройти переогляд інвалідності за новими правилами
- Україна закликала партнерів передати системи, здатні збити ракети типу "Орешник"
- У північнокорейських ракетах, якими Росія атакує Україну, знайшли американські деталі — CNN