Техпідтримка Vodafone, Київстар чи lifecell: як поговорити з живим оператором замість робота.


Українцям показали посібник, як зв'язатися із мобільними операторами Vodafone, Київстар і Lifecell.
Згідно з повідомленням на порталі Мінфін, кожен користувач зв'язку або мобільного інтернету іноді має потребу зв'язатися зі службою підтримки для вирішення своїх проблем. Оператори часто використовують прості тризначні комбінації для своїх служб підтримки. Однак, запам'ятовувати багато комбінацій може бути складно, тому наведено покрокову інструкцію.
Відповідно до інструкції, для зв'язку з Vodafone можна набрати 111, або 0 800 400 111 для дзвінків з міських номерів та номерів інших операторів. Для оператора Київстар можна набрати 466, або 0 800 300 466 для дзвінків зі стаціонарного телефону. Для Lifecell наберіть 5433, або 0 800 20 5433 зі стаціонарного номера.
Ці номери можуть змінюватися, тому краще перевірити останню інформацію на офіційних веб-сайтах операторів.
Читайте також
- Картопля, морква та часник здивували цінами у різних регіонах України
- Українцям роз'яснили, хто з чоловіків не зможе виїхати за кордон у березні
- Українців у Польщі чекають важливі зміни: кому доведеться підтвердити перебування
- Паперові копії пішли у минуле: "Дія" показала масштаб змін в Україні
- Виплати ВПО та грошова допомога: що зміниться для українців з 1 березня
- ПФУ встановив особливі вимоги до банківських рахунків пенсіонерів