Українцям спростили подання заяви на страхову виплату: ПФУ показав інструкцію.

Інструкція з подання заяви ПФУ
Інструкція з подання заяви ПФУ

Українці тепер можуть подати заяву на страхову виплату онлайн, повідомляє прес-служба Пенсійного фонду України. З метою полегшення соціального захисту населення, Пенсійний фонд створив новий сервіс для подання заяв щодо страхових виплат у зв'язку з нещасними випадками на виробництві або професійними захворюваннями. Цю процедуру тепер можна зробити онлайн.

Існує кілька типів заяв про страхові виплати:

  • Заява про страхову виплату у зв'язку з нещасним випадком на виробництві або професійним захворюванням;
  • Заява про страхову виплату у зв'язку зі смертю годувальника;
  • Заява про відшкодування витрат на поховання потерпілого та пов'язані з цим ритуальні послуги;
  • Заява про здійснення страхової виплати (відновлення або припинення виплати, виплата недоотриманих страхових сум тощо);
  • Заява про компенсацію видатків (компенсація проїзду, видатків на житло).

Важливо зазначити, що сервіс доступний тільки застрахованим особам, які авторизувалися на веб-порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Щоб подати заяву на страхову виплату через веб-портал Пенсійного фонду, треба:

  • Увійти на веб-портал електронних послуг за допомогою КЕП.
  • Вибрати розділ "Комунікації з ПФУ" та перейти до "Заява на страхову виплату".
  • Згодитися на дистанційне інформування та натиснути "Продовжити".
  • У вікні заяви на страхову виплату вибрати потрібний тип заяви.
  • Заповнити всі обов'язкові поля у заяві.
  • Додати скан-копії необхідних документів, надати згоду на передачу та обробку персональних даних та натиснути "Сформувати заяву".
  • Перевірити дані заяви, підписати її за допомогою КЕП та відправити до Пенсійного фонду.

Нагадаємо, що на пенсіонерів очікує низка змін у серпні.


Читайте також

Отримай доступ в канал свіжих новин 112.ua