ПриватБанк прислухався до клієнтів: які зміни впровадили в Приват24.

ПриватБанк Приват24 зміни клієнти
ПриватБанк Приват24 зміни клієнти

ПриватБанк представив оновлення мобільного додатку Приват24

ПриватБанк представив значне оновлення мобільного додатку Приват24, який отримав новий дизайн та розширені функції. Про це повідомляє "Хвиля", з посиланням на прес-службу банку.

Оновлений додаток має свіжий логотип, нову колірну гаму та сучасну графіку. Інтерфейс став зручнішим для користувачів - відображення інформації та балансу карток є більш зрозумілим.

Серед нових функцій - розширені можливості поповнення рахунку: тепер користувачі можуть поповнити його за допомогою Apple Pay або Google Pay, використовуючи власну картку, картку іншого банку або за IBAN.

Є зміни і в навігації додатку: доступ до кешбеку від програми "Привіт" та сервісу "Конверти" став швидшим.

Зазначаючи важливість зворотного зв'язку для подальшого розвитку продукту, прес-служба банку заявила: "Ми прислухаємося до ваших відгуків, тож далі - ще більше оновлень".

Розробники приділили особливу увагу доступності додатку, збільшивши розмір шрифтів і контрастність. Банк закликає користувачів завантажити оновлену версію, протестувати її та поділитися враженнями.

Раніше ПриватБанк знизив тариф на деякі перекази на 50%.


Читайте також

Реклама