«Додати бекон у морозиво?»: McDonald's не користуватиметься штучним інтелектом для замовлень.


Компанія McDonald's закінчила випробування штучного інтелекту в своїх ресторанах у США, після двох років тестування автоматизованого прийому замовлень. Вони вирішили видалити цю технологію з понад 100 ресторанів після співпраці з IBM. Франчайзі отримали електронного листа про закінчення експерименту, але залишаються можливості для майбутніх спроб використання штучного інтелекту з новим партнером для автоматизованого прийому замовлень.
«IBM разом із McDonald's розробили систему автоматизованого прийому замовлень з голосовою активацією в ресторанах. Ця технологія дозволяє досягнути найкращих результатів у галузі і є швидкою... За даними співпраці з IBM, ми впевнені, що голосове замовлення стане частиною майбутнього наших ресторанів», - заявили у McDonald's.
На початку впровадження системи було багато протестів у соцмережах. Користувачі активно критикували систему, поширюючи відео, де вони намагалися замовити їжу через штучний інтелект McDonald's, але безуспішно. Наприклад, були випадки, коли система запропонувала неправильне замовлення, таке як бекон до морозива, дев'ять чашок чаю замість однієї, або 2010 курячих нагетсів замість 20.
Крім того, компанія Food Solutions KZ, яка управляє McDonald's у Казахстані, вирішила змінити назву своїх ресторанів вже втретє. Тепер вони називаються I'm, а сервіси café та drive отримали назви I'm café та I'm drive.
Читайте також
- Стів Джобс передбачив появу ChatGPT ще 40 років тому (відео)
- Рекордний травень: які електрокари обирають українські водії
- Штучний інтелект від Microsoft перевершив лікарів у діагностиці складних захворювань
- ChatGPT кардинально вплинув на одну категорію вакансій
- У «Резерв+» почалося бета-тестування оплати штрафів
- Оператори отримали право блокувати номери: кого торкнеться нове правило