Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.
Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- МВС розкрило цифри: чому 78% кандидатів не можуть отримати водійські права
- В Україні запрацює новий тариф на електрику: хто отримає знижку на три місяці
- Українських біженців заманюють додому бронею від армії, але з однією умовою
- В Україні спростили процедуру отримання та продовження відстрочки від мобілізації
- Міноборони встановило нові правила проходження ВЛК: штраф сягає 25 тисяч
- Погода у Києві та області: Гідрометцентр дав прогноз на початку тижня