Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.
Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Українці можуть отримати витяг з електронної трудової книжки онлайн: інструкція
- В Україні можуть запровадити базову соціальну допомогу: кому платитимуть 4500 гривень на місяць
- Пенсія у 63 роки: що потрібно знати про терміни звернення за виплатами
- В Україні запровадили нові правила продажу автомобілів: що потрібно знати водіям
- В Україні стартував прийом заявок на нову допомогу для переселенців
- Нові правила бронювання військовозобов'язаних: що змінилося з жовтня